Här hittar ni vanligt ställda frågor med svar.
Om frågan ni söker inte finns nedan så hjälper vår kundsupport gärna till.
Vi på Telfa värnar om att du som kund ska få rätt impeller för just din pump,
för hitta impellern du söker eller för att göra en beställning, vänligen kontakta order/reservdelsansvarig via telefon eller e-post.
För att handla hos oss krävs ett kundkonto,
för att registrera ett kundkonto behöver vi ert organisationsnummer, kontaktuppgifter samt faktureringsuppgifter.
Vänligen kontakta vår kundsupport för att bli upplagd som kund.
Vi riktar oss enbart till företag, och privatpersoner hänvisas därför till våra grossister och återförsäljare.
För närvarande erbjuder Telfa AB ingen onlinehandel.
Vi på Telfa värnar om att du som kund ska få rätt pump för just din applikation,
för att göra en beställning, vänligen kontakta någon av våra säljare via telefon eller e-post.
Hitta en säljare här
Vi använder oss av PostNord som standardspeditör och du hittar vår aktuella prislista här.
För andra leveranssätt vänligen kontakta kundsupport eller mejla till [email protected].
Vid fraktskada ska synlig skada anmälas direkt till chauffören och speditören vid mottagandet. Ej synlig skada ("uppackningsskada") anmäls till speditören. Anmälan kan göras inom 7 dagar. Spara emballage och fraktdokument tills speditören meddelar att de ej behövs. För hjälp att ställa krav mot speditören, vänligen skicka foto på skadan samt kopia av anmälan eller ärendenummer....
Om du inte hittar svar på din fråga här, är du alltid välkommen att kontakta vår kundsupport.
Du kan även ringa in till växeln på 075 242 44 50 eller mejla din fråga till [email protected]
Hittar du inte vad du söker eller kan vi hjälpa dig på något vis? Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snart vi kan!
Vänligen inkludera ett telefonnummer om du önskar bli uppringd.